uppfräshning álá yoyz

Om man har en sjukt stressig dag eller bara en  trött /sliten dag kan man pigga upp sig själv genom lite uppfräshning.. Så här gör jag..

 Om du har varit stressad så ska du ta ett varmt bad med tända ljus och lugn musik.. inte tänka på nått eller göra nått bara villa och stressa ner.
Men om du bara vill fräsha upp dig så räcker det med en dusch. Duscha/bada, tvätta ,raka och skrubba dig och gör allt man gör i en dusch (ni kanske gör nått mer..) sen kliver du ur torkar dig (ja det där vet ni XD) Men klä inte på dig något.
För jag (det behöver man inte göra) smörjer in mig (beroende på årstid eller tillfälle) med brun utan sol. Men bara om det är txe. Vinter eller om man ska  på fets . Smörj in nogrant och glömm inte alla undangömda ställen som:Händer öronsnibbar(bara om man är extremt blek)fötter osv.
För bästa resultat (enligt mig )ska boddylotien/BUS vara ljumen det vill säga kanske lite varmare en 37 °.) För att få den till 37°-38 ° så har jag min stående över lampan som sitter i skåpet.Då brukar den vara varm. 
När du klar med det så  kan du vänta 2-3 min innan du sätter på dig kläder så BUS hinner sjunka in i huden och ta på dig oömåliga klöder då det kan färgas av.
                         
sen går jag och hämtar is som jag lägger på ögonbryna i ett litet tag (det dämpar svulnaden) och sen tar jag och noppar
ögonbryna. Ta helst is efter oxå.

Sen tar du på dig ett leende och ler till din snygga spegel bild och då blir man genast mycke gladare och piggare ut.
 

Så ut och le alla härliga yoyz fans för det mår ni bra av<3

Kram på er hörs i morgon eftermiddag.  
      
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Du är här ofta elr hur? ;)

E-postadress:(Så jag kan kontakta dig privat)

URL/Din blogg?

Vad hade du att säga?

Trackback
RSS 2.0