Sitter och..

..kollar igenom gamla bilder från 2006-2007. Saknar den tiden. Det var innan alt blev så kompilcerat.Eller vi tyckte ju då att det var kompliserat men genför man med i dag var det ingenting.Jag både saknar och tycker att det är skönt att den tiden är borta.Allt var såå mycket bättre...Men jag kände ändå  inte mina "riktiga" kompisar då.

p.t.o. riktiga kompisar... Vad är det?
Än kompis  man känt hela livet men som ändå skiter i att man försöker hjälpa. Och bara skiter på dig. Som inte skulle sakna en om man var borta.

Eller är det en kompis som man betyder nått för,som bettyder nått för mig.

För mig så vet jag inte.  Jag älska båda 2 .Även om jag vil avsky 1 personen. Från vaggan till graven sa vi alltid... Men din grav blir snart om du fortsätter som du gör nu.. Och jag har hela livet kvar och leva. För jag tänker leva vidare.
Jag ställer gärna upp om du frågar mig om nått. Men ner i graven får du ta nån annan.

Jag älskar mina vänner.. och när jag säger älskar så  Menar  jag det. Det svider i mitt hjärta av kärlek.. och jag  lägger ner hela min själ på att hjälpa,stötta och ha kul med dom.Men ibland känns det som om jag får hälften tbx eller ingenting alls tbx.
Och då brukr jag tänka..
-Varför ska  jag som är så ärlig och som bryr mig. Ligga varken av oro hela nätterna för mina "kompisar" som inte bryr sig tbx.?Varför ska dom ta på mina krafeter?

För det är inte bara glamour att älska nån.Det är sjukt jobbigt.


Igentligen vet jag inte vart jag vill komma med det här inlägget.
Kanske att jag älskar mina vänner.. Men samtidigt avskyr jag dom.
För jag tror inte jag hhar mer en 1 kompis jag skulle kunna säga alllt till som är i min ålder.
Mina närmsta vänner är som mina systar... och dom säger jag allt till.. Men även dom jag innerst inne älskar... får inte veta allt.. För dom är förnära...


Här kommer några bilder från 2006-2007


  
Vänner?
Eller ovänner?

Kompisar?
Eller främmlingar?

Jag älskar er alla.. Men vet inte om fet är värt det?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Du är här ofta elr hur? ;)

E-postadress:(Så jag kan kontakta dig privat)

URL/Din blogg?

Vad hade du att säga?

Trackback
RSS 2.0