Kommit på :)

Nu har jag kommit på hur ni ska få se lite bilder på mig iallafall efter som min data är cp nu.
Jag skickar dom till bexx som laddar upp dom här.  :O vrf kom jag inte på det förut ?
Men iallafall så har hon 2 före och efter bilder nu på mitt hår så ni får vänta och kolla när dom kommer ut (i kväll) ssen i morgon kan jag fotta lite på huvusta badet. för dit ska jag med kompisarna (klassen).
Fast får se om jag bada är ju sjukt sjuk XD

i kväll ska jag sova tidig, mys...

Hm.. är centrum öppet nu tror ni? Vill köpa någon ansikts mask.. känner mig väldigt sliten..
hmm. får kolla.

Som ni säkert märkt så skriver jag om helt olika grejer jag skriver om bilder sen om sjukdomar  sen om centrum och sen om hur jag skriver ^^
haha.. Men det får ni vänja er vid :)

Någon som vill messa har tråkigt 073******

trodde ni att ni skulle få numret va?? haha då blir man bara mess bombad med dåliga kommentarer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Du är här ofta elr hur? ;)

E-postadress:(Så jag kan kontakta dig privat)

URL/Din blogg?

Vad hade du att säga?

Trackback
RSS 2.0