hemma

Är hemma nu hos mamma. Fat bara ett tag pappa kommer vid 5 och hämtar upp mig så jag ska packa och plugga lite nu..

Men förs ska jag brätta om skoldagen.

Vi började med syslöjd där vi mätte byst,midia&stuss på varandra. Det tycker jag är kränkande att man ska bli tvingad att veta hur bred man är. Jag vet 5 st som struntade i lunchen senare pga det. Själv mår jag inte heller bra av att veta att jag blivit mycket tjockare  över Midia,stuss och byss. Jag tycker det är helt sjukt att skolan ska tvinga en att göra det. Fan jävla mobbare,dom vill säkert att vi ska få fuck*ing anoroxia(eller hur det stavas)!
 
sen hade vi hmm.. vi hadde... Hahaha kommer inte i håg... eller jo!! Vi hade svenska. Det var en vanlig lektion inget kul :)
Men efter luchen så hade vi so och det var kul. Inte själva lektionen kanske men när vi pratade om faket. För jonas(läraren) fick det att låta som fuck it och alla börja as garva sen så pratade vi om det och varje gång nån sa faket skrarttade vi.XD men sen kom en till rolig grej eller asså ovanligt för en lärare att säga och det var typ.. 
jonas-och dit går vi inte och fuckar.
Asså våran humor är sjukt barnslig men va fan... ha lite kul. Jag är typ aldrig sur,Jag har typ som mickis sa bara 2 humör. Glad eller ledsen.Men inte ens när nån säger nått dumt blir jag ledsen för jag tar inte åt mig :P

men sen slutade vi 13:20. Men jag och mickis och maria var kvar pga elevrådsfoto som jag och maria skulle ta. Men vi tog oss till c och handlade lite och mickis var sjukt rolig när hon trackade småbarna. Tycker synd om dom men det var ändå jätte kul XD


Jaja.. puss på er hörs i kväll antar jag ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Du är här ofta elr hur? ;)

E-postadress:(Så jag kan kontakta dig privat)

URL/Din blogg?

Vad hade du att säga?

Trackback
RSS 2.0