dagen

Nu ska jag dra dagen lite snabbt för er för.. Hmm. vänta...
 så..  var tvungen att kolla kasper.. Han gnälde. Men var nog bara lite sälskaps sjuk :)<3

Ok dagen:

Gick till skola med tess och vi hade gympa första lektionen.Dock var jag inte med pga  att jag varit sjuk.
Sen hade vi musik. Då spelade vi lite gitarr och fick reda på att vi nästa gång ska se en film som vi  är med i.Men vi är bara 7 år :P Guud vad pinsamt. Men kul;)

Lunch

Under lunch raste var jag med maria och mikis. Mikis har blivit konstigt snäll mot mig.. hhaha. Jag gillar henne..:) vi typ bara gick runt och Mikis trakaserade alla lärare.. Man säger liksom inte till mikis som lärare haha alla  är skit rädda för henne och hon skrämmer småbarna och massa skit. Men innerst inne har hon ett hjärta (som kanske är svart)Men av guld.
Och sen hade vi typ set där vi pratade om skolan värdegrund. Asså värsta bullshitett... GOSH! Regler som eleverna ska följa men lärarna kan göra vad fan som vill.. öh?!?! Me don´t get it?!?!? Vad är meningen med det?

Och sista lektionen var matte. Men vi hade typ bara  10 min. Sen fick vi gå  hem :) 
så när jag var på väg hem så mötte jag en liten liten pudel på 2 månader. asså det var liten som dom minsta kattungarna.Mindre en tex.Kenzas chiuaoua(haha .stavning?) asså så söt.. Han hette linus och älskade att pussas och gosa<3

Men mötte iallafall upp momo och fick glass,cola och kattmat XD
 Sen gick jag hem  och nu sitter jag här. (A´) 


Nu ska jag läsa.. 

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Du är här ofta elr hur? ;)

E-postadress:(Så jag kan kontakta dig privat)

URL/Din blogg?

Vad hade du att säga?

Trackback
RSS 2.0