Utö

Idag spenderde jag min dag på utö,med Mormor,Mamma och Isabelle..
Det var ju fett najs väder så vi låg på stranden och satt vid bryggan tog ca 200 bilder(inte överdrivet...).
Jag skulle vilja lägga upp några men förstår inte hur man gör!?!Nån som vet hur man laddar upp bilder från en Sonny eriksson walkman W595 till en mac data??Jag hatar värkligen mac datorer..
Den som hjälper mig får självklar en länkning...
Men om dagen fins faktiskt inte så mycket att brätta vi storsade om kring chillade brände 2000 kr ppå nallar glass mat m.m.
Nu har vi nyss kommit hem och jag är SJUKT trött..
Ska be mamma som är masör masera mina ben.

Kram på er..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Du är här ofta elr hur? ;)

E-postadress:(Så jag kan kontakta dig privat)

URL/Din blogg?

Vad hade du att säga?

Trackback
RSS 2.0