sorry...

Asså FÖRLÅT för min dåliga uppdatering och mina tråkiga inlägg.Har varit väldigt nere sista tiden..Men vad har men vänner till?? Först bexx i går kväll och sen tess och hennes systers mysga kompisar i dag. ASSÅ MITT LIV LEKER!
Va avundsjuka ..

Men I dag i alla fall så vaknade jag vid typ 11 men kollade på klockan väldigt snabbt så jag trodde den var 8 så jag ba Hur kan jag vara "utvilad" kl 8??Men som tur var kollade ja igen i köket och då var den 11^^..
Jag fixade mig och sen ringde jag tess,Hon var typ halvt drogad efter att ha varit vaken med denis hela natten.Så hon förstog inte vad  jag sa men jag hade sakt dagen innan att jag skulle komma så jag gick tlll henne, och när jag kom in kom 2 UNDERBARA  chiuauor och mötte mig(Bianca & Teddy) har 100 bilder på dom men jag förstår mig inte på den här datan och hans(min styvpappa)som "äger"datan är redan i norge,så vill ni se hundarna kommer dom senare med norge bilderna...
Och när jag kom in så sa tess typ
-Kom och hälsa
Jag som hade absolut INGEN aning om att nån var där och nu vem den här nån va.
Men nån visade sig att vara några och Jag hälsade artigt som den tjej jag är(hehe saaajk)
Och dom här några visadesig att vara riktigt skysa och det var typ någon som jag inte uppfattade namnet på och någon som var dansk sen var det dennis som typ gck i vår skola så det viste jag vem det va..
Men vi satt och snackade en stund om festen dom varit på påkvällen/natten .
Efter ett tag gick killarna och jag  och tess satt och typ gorde ingenting..XD
Men sen gick vi till donken och åt och jag har kommit på att donken är skit dyrt ! hahaXD Fast det gör inget har man pengar så har man...

När vi kom hem så hade typ sassih(inte min sassih.blogg.se) kommit och då satt vi och snackade massa och lyssnade på danskens favorit låt och massa party låtar och massa skit.. 
Det var då jag kom på den brilianta iden att ladda ner BRA låtar till min mobil så jag beslagtog datan och satt där tills mackan och jocke kom hem och förstörde allt. då gick jag till tv så social som jag är :)
Och då kom dom dit och snodde min mobil och spelade spel och jag vet inte vad.
Och resten av dagen spenderade jag i soffan.

Men nu är jag hemma och har nyss ätit.
Har ju haft en allmänt lungn dag så vad ska man göra på kvällen??

Ha en mysig kväll 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Du är här ofta elr hur? ;)

E-postadress:(Så jag kan kontakta dig privat)

URL/Din blogg?

Vad hade du att säga?

Trackback
RSS 2.0