hemma i 2 dar,.. ,

Hej bloggen<3  gud vad jag har saknat min data.<3 haha

Jag har fått en ny mobil men samma nummer  lägger upp bild senare.. men nu är det så att jag är en bussy wommen så jág åker till norge om 2 dar. vet ej om jag hinner skriva så mycket. ska packa och tvätta.. men nått inlägg blir det nog i  morgon eller så..

har inga bilder nu men när jag kommer hem från norge kommer jag ha massa
:) så då får ni se.:)
 jag är jätte stressad nu.. oc skäms över min blogg för dens dåliga uppdatering men jag kommer att skriva hela hösten sen. det är bara så att jag har "sommar lov" från bloggen nu ocg reser mycket men vi hörs om ca 1 vecka.. PUSS<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Du är här ofta elr hur? ;)

E-postadress:(Så jag kan kontakta dig privat)

URL/Din blogg?

Vad hade du att säga?

Trackback
RSS 2.0