regn

regn och åska... Hallå vem sa att det skulle vara sol och 29 grader varmt i stockholm??
Pappa vill ut med båten men fuck hell.. Jag åker inte ut  med båden när det åskar.

Har iallafall bokat tid hos frisören i morgon.. Kul kul och sen ska jag färga håret på onsdag. Troligtvis kommer dommi hjälpa mig då.

Nu ska jag hoppa in i en välbehövd duch.. mysigt.

se ya

ps. Kommer få ett hellvette med klasskompisarna när dom börjar ..
-Omg jag har träffat paow på ung 08 omg  hihii hjälp  asså vi ljuger så mycket i våran blogg hahaha hihihi. Asså väx upp hur många träffade inte paow. Sen är hon en vanlig tjej skärp er tjejer!
Och ja jag s¨åg bilderna ihh paow.. :S barnsligt!
 ds.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Du är här ofta elr hur? ;)

E-postadress:(Så jag kan kontakta dig privat)

URL/Din blogg?

Vad hade du att säga?

Trackback
RSS 2.0