Mums

Åt en god middag med glass till efterrätt..MUMS<3

Nu sitter jag och chattar med sötaste bexx<3 älskling...
I morgon kommer sassih hem kul<3 Kanske ska ses då. Och i så fall blir det troligtvis lite ändring på bloggen.. Men ska oxå starta en ny blogg så jag tror inte det hinner fixas med den här bloggen men vi får se. Och nej älsklingar ni kommer inte ¨å reda på vad bloggen heter.. :P Känn er Grundlurade..Känn er avundsjuka. Jag vill inte ha piss läsare som ni. srr.
Får för dåliga kommentarer här..
Men fortsätter nog ä¨ndå blogga här oxå.
Ni slipper inte mig bitches!

Nu ska jag fixa lite seacrit bilder..
Kommentarer
Postat av: Bexx

Jag får veta din nya blogg adress va ? (A) <3

Saknar dej<33 Puss love u <33333333333

2009-08-14 @ 18:39:18
URL: http://yourbexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Du är här ofta elr hur? ;)

E-postadress:(Så jag kan kontakta dig privat)

URL/Din blogg?

Vad hade du att säga?

Trackback
RSS 2.0