hemma

Så nu har man kommit hem då. Tidigt faktiskt. Vi var på Yummy yummy .Dom har sjukt god mat.
Set var i allafall :Jag ,Pappa,Kim(brochan),Domi(hans tjej),Han från niguragoa(som jag inte kmr i håg namnet på) ,Tommy och eva.
Det är trevligt folk det....
Tog typ 1 bild (dålig ) men nu ska jag ducha sen ska jag sova är trätt nu.Har fått reda på att jag ska få pappas gammla data (laptop)Tills vidare.. Vi ska sätta in en helt ny hårddisk och surva den. den är stor och jag vill ha en liten men det är bättre en inget alls.
Pappa har käpt en ny och i morgon så ska jag kolla om jag kan ladda upp bilder på det här datan..

Puss på er hörs i
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Du är här ofta elr hur? ;)

E-postadress:(Så jag kan kontakta dig privat)

URL/Din blogg?

Vad hade du att säga?

Trackback
RSS 2.0